MertoziS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok eksiği var Türkçe'leştir ve grafikleri güzelleştir bence,

Hayırlı olsun.
türkçeleştiremem o zaman ejnebiler eklemez

İyi dilekleriniz için sağolun arkadaşlar...