abi ben hep şöle düşünüorm bilmem doğru mu yanlış mı?
facebook gibi bir devin bile sadece 3 milyon türk kullanıcısı var (350 milyonda 3 milyon az yoksa 3 milyon hayvan be
inglizce yaparsam ,türkçe yapacağımdan daha fazla insana hitap etmiş olacağım daha geniş kitlelere ulaşabilirm o yüzden türkçe değil ing. yapdım. inşallah doğru bi seçim olmuştur