site hoşuma gitti ama bi photoshopsitesine göre banner cok basit site sağa sola tam genişletilirse ve domain bir photoshop sitesiyle alakalı olursa muhteşem bir site olabilir sözlerimi bence dikkate alın
Tamam hocam değerli önerileriniz için çok teşekkür ederim.
Yana sağa sola demişiniz.. 1024*768 e göre hazırlanmış tema o yüzden öyle.. fakat iyi bir tema bulursam değiştirebilirim..
En kısa zamanda zaten yeni bir hosta geçeceğim birde domain alırsam daha iyi olacak gibi gözüküyor..