tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişisel görüşüm;
Yazı okuma yerinde aşırı reklam var. Tema hakkında ise yönetim panelinin görünümünü her zaman basit gördüm onun için tema gitmemiş

Saygılarımla;
Tolga ŞEN
Yorumunuz için öncelikle teşekkür ederim.

Tema henüz bitmedi üst header kısmında oynamalar yapılacak siyah olan yer kaldırılacak..Sade bir hava verecek..

evet arkadaşlar sizce nasıl