Kişisel görüşüm;
Yazı okuma yerinde aşırı reklam var. Tema hakkında ise yönetim panelinin görünümünü her zaman basit gördüm onun için tema gitmemiş
Saygılarımla;
Tolga ŞEN
Yorumunuz için öncelikle teşekkür ederim.
Tema henüz bitmedi üst header kısmında oynamalar yapılacak siyah olan yer kaldırılacak..Sade bir hava verecek..
evet arkadaşlar sizce nasıl