noktam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siten güzel olmuş. Ancak telif haklarından başın ağrımasın iki gün snra. Bende haber sitesi düşünüyorum ama botlar, copy paste başımı yakar düşüncesi beni frenliyor.
Anka, AA, İHA ve Cihan dan teklif aldım. AA ve İHA fiyatları gayet uygun, geldi, 1-2 ay siteyle ilgili bir kaç analiz yapacağım, sonrasında gidişata göre derhal AA ve İHA ya abone olacağım.

herşey legal olacak elbette, ancak takdir edersinizki deneme-yanılma sürecinde yatırım yapmak yerine bu şekilde bot ile çekerek gerekli analizleri yapmak daha ideal olacaktır kanısındayım.