tema dostum tema.. benım bole bı projem vardı hala var ama tema yazdırmak istemem ve işe güzel başlamam açısından hala askıda (forum kuruldu, domain hazır ama tema yok) o açıdan temaya öncelik ver bence iyi bir hazırlat. Başarılar.