Güzel bir site olmuş

.Bende akvaryum ile ilgileniyorum. Bir tane 40 litrelik bir tane 52 litrelik akvaryumum var

.İsterseniz 2 tane makale yazmıştım Beta ve Japon balıkları hakkında ;
https://www.r10.net/makale-amp-ceviri...post1059998465
Ücretsizde verebilirim size alan yok zaten