Güzel bir site olmuş .Bende akvaryum ile ilgileniyorum. Bir tane 40 litrelik bir tane 52 litrelik akvaryumum var .İsterseniz 2 tane makale yazmıştım Beta ve Japon balıkları hakkında ;

https://www.r10.net/makale-amp-ceviri...post1059998465

Ücretsizde verebilirim size alan yok zaten