valla cesaretinize hayran kaldım böle bir siteyi açarak ödeyeceğiniz tazm,natları düşünün tazminatın dışında emek ve para hırsızlığı sizce yaptığınız ettikmi bence değil.benim sitemde üyelerim hep diyo maç yayını diye ama ben bırakın yayını link bile vermem arkadaşın dediği kadar paralar olmasada yüksek meblalar sizi bekliyor bence bu işten vazgeçin şahsi fikrimdir çünkü bulunmanız çok kolay olacak