kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/script-satisi/211...r-scripti.html ayıp yahu milletin scriptini alıp tekrar satıyorsunuz!

Bi bakın ya, bu omu dıye , yazmak için birşeyler yazmayın ya