Bence sitenizi sadece windows7 üzerine sabit tutsaydınız daha iyi olurdu,diğer içeriklerle genel bir forumdan hiçbir farkı yok gibi.Bence buna dikkat ederseniz,ilerisi için daha iyi hit olanağı sağlar..