Konu
Windows 7 Sevmeyen var mı ?
05-12-2009, 11:29:31
#4
hackxien
Bence sitenizi sadece windows7 üzerine sabit tutsaydınız daha iyi olurdu,diğer içeriklerle genel bir forumdan hiçbir farkı yok gibi.Bence buna dikkat ederseniz,ilerisi için daha iyi hit olanağı sağlar..