Teşekkür ederimde korsan derken şimdi ben orjinal alıp oyun satacak halim yok 17 yaşında öğrenciyim.Kendi arşivimden oyun-film satıyorum.Onun üzerine bi site açmak istedim böyle bişi oldu.Böle oyun-film vs satan bir çok site ve kişi var.Bunlara bişi olmuyor yani en azından 2-3 yıldır bişi olmadı bende böyle bişi yapayım dedim.

Eğer önerileriniz varsa dahaca çok ciddi bir sistem kurmadan onu yapalım.Eleştiriye açığım.Önerilerinizide bekliyorum.Ana sayfayı biraz daha toparladık;

www.aticaret.org