NeFR3T adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sayyac Etiket botu ve etiket sistemi olsaymış çok güzel olurmuş

Hayırlı satışlar.
etiket sistemi var sistemde şuan pasif ben kullanmıyorum.