Konu
Deliricem , bu firefox bukadar kasarmı ??
04-12-2009, 01:25:37
#7
calvinklein
firefox bendede bi ara kasıyordu.eklentileri kaldırdım tekrar kurdum sorun gitti
ama şu anda ie öyle bi kasıyorki anlatamama açılması minimum 3 dk alıyor