Konu
Deliricem , bu firefox bukadar kasarmı ??
03-12-2009, 22:44:03
#4
Ferad
Bazen alışkanlıklarınızı değiştirmek gerekebiliyor
.
Mozillanın eklentileri vazgeçilemez ama performans bakımından operadan asla vazgeçmem.