çok başarılı ve günümüz şartlarına uygun bir modül olmuş
işini prof yapan kişiler için zaten 150 liranın önemi olmaz.
fiyatı çok bulanlar bedava eticaret yazılımı kullanan kişilerdir diye düşünüyorum