kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayirli olsun xp kullaniyorum programi kuramadim, acaba sorun bendemi ?
onu bilmiyorum tam olarak bir sorun var galiba, haletmeye çalışıyoruz.