Konu
Duygusal R10'cu Arkadaşları Bekliyorum xD
23-11-2009, 19:19:46
#5
Asimavi
Teşekkür Ederim, Şu Anlık Forum Üzerine Kurduk Ama İlerde İllaki Güncellememiz Olacaktır Uzun Vadede Değişiklikler Yapabilirim.
Teşekkürler Yorumunuz İçin.