Ben 1 aydır değildim ama patch 2 çıkınca memnun olacağımı umuyorum,sebebi ise Serkay v8 i çıkarırken aceleyle çıkardığı için eksik bıraktı bazı yerlerini ve patch 2 de tamamlamış olarak piyasaya sundu.
Ve ilerki günlerde v8 den memnun olacağımı umuyorum.

Saygılar...