Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site güzel (tasarım vs.) , domainde güzel ama keşke "-" olmasaydı.

Bu arada ben 10 tüm çocukların dilinde günde ne kadar aratılıyor kim bilir.Ama inşallah iyi yerlere gelir..
malesef dolu olduğu için "-" koymak zorunda kaldım