" kusura bakmayın bu bölüme açtım bu konuyu ama bu bölümde yazılımcı arkadaşlarımızın yoğunluğundan dolayı tercih ettim. proje için olumlu-olumsuz fikirlerinizi rica ediyorum "

Anlamadım Satıyor musunuz ? Yoksa fikir mi sorucaksınız..

Anladıgım kadarıyla fikirlerimizi sordunuz. Ama bu forumda sırf bu kısma ilgi oldugu için başka katagorinin konusunu buraya acamazsınız.