Onurss çok tşkler verdiğin bilgiler için ben yine centos kullanmaya devam ediyim öleyse nede olsa ücretsiz. osman makalın yazısınıda okudum kafamda birşeyler oluştu yalnız bişey kafama takıldı. donanım desteği kernel ile alakalı değil mi bildiğim kadarıyla ikiside aynı kerneli kullanıyor? zamanınızı alıyorum tekrar tşkler ilginiz için