"Ne dinsiz bir vatan yada dinli bir vatan" diyerek devletin bir dinin olması gerektiğinden değil devlete bağlı insanların dini olması gerektiğinden söz etmiştir.Sonuçta t.c vatandaşı olum bu vatanda yaşayan türk olan dini olan ve dini İSLAM olmayan birsürü vatandaışmız vardır.Tükiye islam dini ile anılmasının sebebi çoğumluğun müslüman olmasıdır fakat müslüman olmayan biride müslüman olanla aynı olanaklara sahiptir.Eğer devletin dini olursa müslüman olanla olmayan araında ayrım ve SAÇMALIK,CEHALET,GERİCİLİK yapmış olur .Bu ATATÜRKÜMÜZÜN koyduğu laik devlet anlayışına uymaz hatta benim gözümde ortada DEVLET BİLE KALMAZ.