hocam tasarım falan çok süper olmuş.Veritabanınıda satsam çok para eder.200.000 firma ne demek her birinin mailleri ve telleri de var süper.isteyen olursa sat bence yarısını falan herkesde olmasın bilgiler.
teşekkürler evet bu db dışında yayınlamadığım çeşitli sitelerden çektiğim veritabanları bulunmaktadır. eğer ilgilenen olursa pm atabilir.