AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteyi hem kişisel hemde öyle genel olarak kullanmayı amaçladım arkadaşlar.Yazılarda hem kendi görüşümü bildiriyorum hemde güncel olayları aktarıyorum.Biraz siteyi adam ettikten sonra da foruma geçeceğim büyük ihtimalle.(En azından 3 ay sonra) Tema vs. hakkındaki görüşlerinizi,eleştirilerinizi aktarırsanız sevinirim ki ona gore hareket edeyim.

Site: www.manyak.us
Sitene bir selamlama atacağım, bu aklında bulunsun. - Rep öyle verilmez, nasıl verileceğini göstereceğim.