Caglaruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alla allaaa, siteyi görebilen sadece benmiyim . Nasıl oluyor bu , dalgamı geçiyosunuz
Neden dalga geçelim? Ben o zaman baktıgımda kapalıydı şimdi baktıgımda açık

başarılar ..