Vega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sosyal ağ düşünüyorsan domaini kendin üretmen daha yararına olur.
Ama gözüme çarpan olursa buradan veririm tabiki.
kendim üretmiştim tutmadı pm attım.