YuqseLX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tema bence çok güzel olmuş tebrikler bence gayet güzel başarılar =)
webkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet tema güzel olmuş hayırlı olsun.
Çok sağolun arkadaşlar, kendimi bile aştığımı düşünüyorum