MertoziS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gereksiz olmuş bence Eğer yeni bir msn gibi programla giriş olsaydı daha iyi olurdu tabiki ama sadece @isim.com hizmeti...
O dediğinizi yapabilmem için programcı olmam lazım