Konu
Sandboxa düşen sitem (: nasıl sizce?
02-11-2009, 17:37:52
#3
b4nN3dX
haydaweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sitenin hiti falan baya düşmüş ya geçmiş olsun
eyvallah kardeşim sorma aynen dediğin gibi oldu, tepetaklak olmak böyle bir şey sanırım (: