Rolleyes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden ingilizce ? Çok yavaş olduğu için ekleyemedim ama ilk fırsatta eklicem.
Evet Ya Çok Yavaş :S Bende Ekleyemedim.