Hayırlı olsun.
Zor bir proje açıkçası. Ülkemizde henüz imleme yaygınlaşmadı. Denediğim için diyorum, umarım yürütebilirsin.

İlk olarak gördüğüm eksiklik dil. Tamamen türkçeleştirmemişsiniz sistemi.