SqReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzenlemeler yaparken köşedeki Alexa'yı da düzenleseydin de Helebioyna scriptini aldığın belli olmasaydı
> Siteyi açtığımda Alexa sıralamasına girmemiştim. O yüzden eklemiştim.
> Ayrıca Helebioyna Oyun Siteside bana aittir. Zaten domaini değerlendirmek için uyarlama yapmıştım. Teşekkürler.