Malesef bağırsakta çağırsakta kürt devleti kuruldu. Bu gidişle bu devleti il tanıyan Türkiye olacak gibi. Hemde en sevdiğimiz memleketlerden birisi de bu kürtlerin elinde. Erbilden bahsediyorum. Türkiye orada bir büyükelçilik tarzı bir yer açmayı planlıyor. Bugünkü haber sitelerini takip ettiyseniz görmüşsünüzdür. Bu arada ne kadar hırlarsa hırlasınlar Türkiyeden küçücük bir taş parçası dahi alamayacaklardır.