Konu
Konya Life
29-10-2009, 23:02:55
#3
darbetim
Geçen girdiğimde tasarımda yazıyordu siz tasarlıyordunuz demek çok hoş olmuş ellerinize sağlık
(Not:
Kon42
bu da benim Konya blogum
)