Açıkçası konuyu tedırgınlıkle actım begenılmez dıye, cunku Trabzonspor ıcın bısey yaparsa taraftarı her zaman en ıyısını ıster, bıraz korkmustum elestırı gelır sevılmez demıstım ... Tesekkur ederım dusuncelerınız ıcın, Trabzonsporluları atkı kazanma sansı ıcın forumumuza beklıyorum ...

vBulletin en iyisi hocam biliyorum ama ılk asama da mybb olsun dıye karar verdık, sonrakı adımlarda vB'ye gecebılırız.

Sağolun ıyı forumlar.