realisthaber orjinalinde php ile kodlanmış bir script ve yanılmıyorsam cmbilisim ürünü
ama birileri aynısını asp ile kodlamış ve asp versiyonu vvareze düşmüştü ve bu versiyonda flash manşet vardı. Kendim indirip denemek için kurmuştum. Bu scriptin o script olma ihtimali bence yüksek