Konu
Sitemiz Faaliyete Girmiştir l EkselansForum.Com l
25-10-2009, 18:35:54
#5
mavikorku
FeaRL3SS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
logo biraz büyük olmuş
Uyarı için teşekkurler Logo kolay oldugu için biraz askıya almıstık ama hemen hallediyor görevli arkdaslarımız
Bu Arada Moderatör Alımlarımız Vardır..