FeaRL3SS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
logo biraz büyük olmuş


Uyarı için teşekkurler Logo kolay oldugu için biraz askıya almıstık ama hemen hallediyor görevli arkdaslarımız

Bu Arada Moderatör Alımlarımız Vardır..