Konu
Azeri Kardeşlerimizden Özür Dileriz!
25-10-2009, 01:24:18
#4
eshkidadlieric
Kimseden özür dilemiyorum.. "Türk'ün Türkten Başka Dostu Yoktur ve Olmayacaktır da"