Konu
Azeri Kardeşlerimizden Özür Dileriz!
25-10-2009, 01:23:24
#3
tasdemir
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Katılıyorum düşünce çok güzel.. Siyaset kardeşin nefretini kazanılarak yapılmaz dicem ama, bırak kardeşin şehit analarının nefretini kazanarak yapıyorlar.
Yani anlayana..