G_i_X_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kırk pınar dedinde aklıma geldi;
2004-2008 arası bende güreşciydim. Türkiye 3. olmuştum. iller arası bir
çok birincilik..
En son marmariste Kamptaydım sene 2006.. bırakalı 2 sene oldu sayılır.
Milli güreşciyim yani (eski) 2005'den sonra millilik belgesi kaldırılmıştı.
Şimdi ne durumda pek bilmiyorum.
Yağlı güreş hiç yapmadım ama Karakucak yaptım
En son kayseri ve Adana (kızıldağ)

Valla hocam açtığımıza bakma tanıtalım diye açtık güreşten anlamam pek