Hayır, olamaz TR.GG'liler R10'u da işgal etmiş
Bence de domain lise için hiç gitmemiş. Ayrıca anasayfa gereksiz birsürü içerikle dolu onlara çeki düzen vermelisin. Tasarımı ise Bedava-Sitem'in iceblue temasından kötü derecede bir düzenleme olmuş. Geliştirmen dileğiyle başarılar.