tdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sırf merakımdan soruyorum , şimdi bu bana göre oldukça iyi paralara satılabilecek bir domainmiş gibi geliyor.

siz bu domaini buradan duyurusunu yaparak kendi ekmeğinize taşmı koyuyorsunuz?
yoksa almayı düşünmediğinizdemi koyuyorsunuz?

kesinlikle eleştiri değil iyi niyetinizide sorgulamıyorum.
Estağfirullah, güzel üslubunuziçin teşekkür ederim.

Evet bana göre de oldukça güzel bir domain. Bu domain düştüğünde (eğer backorder yapılmamışsa) ben de alabilirim. Ama ben yayınlamayı seçtim. Benim işim sürekli domain alıp satmak değil. Artık daha çok işin teorik ve sektörel kısmıyla ilgileniyorum.

ayqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel domain. teşekkürler.
Rica ederim.