banner hoşuma gitmedi ,
http://www.forumkalbim.com/images/fo.../forum_old.gif yeni mesaj var ve yokta güzel durmuyor, ayrıca forumunuz çok karışık çok fazla kategori var bazıları gereksiz olmuş bence alt kategori yaparak forumu daha anlaşılır yapabilirsiniz. bunlar benim düşüncelerim dikkate alırsınız yada almazsınız bilemem size kalmış birşey , umarım başarılı olursunuz kolay gelsin.