Tribündergide Demirsporlular sana epey laf söylediler yanılmıyorsam hala devam mı ediyorsun bu siteye..
Yapmamam, devam etmemem için bir etken yok gibi görünüyorum... Bir kaç kişi oradan çıkmış bu site ne oluyor felan diyor. Ortalığı bir kaç arkadaş sağolsun kışkırtıyor.
Olanlar meydan'da zaten..