forumda uyelik zorunlu sisteme gecme derim. gorunus guzel hayirli olsun
Forumların 2sindede zorunlu üyelik yok zaten olmayacakta bir kişi paylasım yapacaksa üye olur illa tek birşey indirecek diye zorla üye yapmanın anlamı yok zaten o üye olan kişi eger zorla olursa tekrar aynı siteye gelecegini sanmıyorum.
Yorumunuz için tesekkür ederim.