1.ci sitenizin teması çok hoş başarılar
tesekkür ederim.
vBulletin yerine DLE veya WP kullanabilisin.
vbulletinde paylasım yapılabildigi ve daha geniş kullanılabildigi için tercih ettim
Hocam site içerikleri vs. güzel haırlanmış da bence temalar iç karartıcı olmuş.Beyaz arkaplanlı bir tema kullanmanızı tavsiye ederim.
temaları begenenler var zaten su anda film sitemin temasıda değişti.