Bu devirde kimse kimseye ücretsiz birşey vermiyor ama, hayırlısı. Acaba bir zorunluluk söz konusumu yada sınırlama. Yani bu kampanyadan şu kişiler yararlanabilir şeklinde ?

Eğer karşılıksız ise, helal olsun!!