ekinozuhaber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Yazmadim Arkadasa aittir Telif Hakkini 750 YTL ye Satin Aldim Kodsuz olarak her hosta kurulabilir aldiktan sonra elimde 9 sistem oldugundan dolayi düzenleme yapamadim... Süpheniz varsa almayiniz veya belirtilen sitelere sorabilirsiniz R10 gibi bir sitede sahtekarlik yapacak degilim...Saygilarimla...
Amacım Konunuzu Baltalamak veya Satışınızı Engellemek Değil Lütfen Yanlış Anlamayın .
Ama Girdiğimde Çeşitli sitelerin Adresleri Çıkması w@rez sandım.
K. Bakmayın .
Hayırlı Satışlar