@Silvers tşk ederim. İçerikleri yavaş yavaş giriyorum. Logoda yapıcam.

@Kaos önerin için teşekkür ederim. Şu anda henüz üye sıfır :/ Biraz daha ileride onu yapmayı planlıyorum.