blogmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi sub dom. larla reklam yayını olmucak mı ? özelliklede .blogspot.com 'la ?
Yayın denilmiyor orada, kayıt deniliyor.

Yani önceden blogspot,blogcu gibi sub açıp hemen adsense başvurusu yapıp kabul olunuyordu ondan önlem alınması iyi olmuş.

Yayınlamakta sıkıntı yok blogspot,blogcu yayınlayabilirsin fakat, o site üzerine adsense açmak şimdi çok zor.Çünkü kayıt yaptırın size geri dönüşüm yapıldıgındaki kabul edilmediğiniz cevap aynen şu şekil olacaktır

- Sayfa türü